lauantai 30. kesäkuuta 2012

Hiphei ihmiset! Huomenna se alkaa! Helle! Näin ainakin säätiedotukset lupaa ja luotan niihin. Oli jo aikakin, sillä tämä vesisade, pimeys, tuuli ja kylmyys alkaa olemaan terveyden kannalta liian raskasta. Tuossa ruohoa leikatessani eilen kylmyydessä ja tuulessa kuvittelin jo tosissani, että tämä neito muuttaa kyllä kaikkien opiskelujen jälkeen johonkin lämpimään, kun jumalauta ei Suomen kesä ole enää omanlaisensa! Mutta jos nyt huomenna se helle tulisi. Olen jo koko huomisen päivän suunnittelmat suunnitellut ja rukoilen, että tarkenisin lähteä kylälle killailee sortseissa!


Töiden pitäisi sitten vakituiseen alkaa nyt alku viikosti niin totta kai silloin ne helteet alkaa, mutta eipä se mitään. Mikäs sen parempaa kuin tietää, että rahaa tulee ja aurinko paistaa? Ja vaikka töissä onkin niin on siinä sitten illat aikaa olla vaan ja nauttia kesästä.

Iski ahistus! Koulujuttujakin pitäisi loman aikana miettiä, mutta kuka sellaista haluaa? Olisi vain pitänyt tehdä kaikki työt viime vuoden aikana niin niitä ei olisi nyt jäänyt rästiin. Noh, jos ensi vuonna sitten olisi eri tavalla ja olisit ottanut opikseni (itseni tuntien, tuskinpa..). 






APUA! Musta tuntuu, että kaikki mun tutut eroo, vaikka oisi seurustellut sata miljoonaa vuotta niin juuri nyt kaikki eroo. Miksi? Mitä tapahtuu? En kai minä ja poikaystävänikin eroa? Aina, kun tälläistä tapahtuu dominoefektimäisesti niin alkaa pelottaa oman terveyden puolesta. Tänkin päivän aikana on kolme ihmistä ilmoittanut olevansa sinkku (facebookissa tietenkin) ja koko kesän aikana ainakin kuusi ihmistä on eronnut. Kesänhän pitäisi olla rakastavaisten aikaa! Vai olenko taas käsittäny jotakin väärin? Noh. Ehkei kannata alkaa panikoimaan oman suhteen puolesta. Olen ehkä vähän liian herkkä.

Nyt koisimaan, että on pirtsakkana huomenna ottamassa auringon avosylin vastaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti