Toki sitä nyt välillä vähän nauratti ja hymyilytti, mutta kauttaaltaan elokuva oli niin ala-arvoinen, etten osaa sanoin kuvata. Juonikin oli aivan täysin erilainen mitä traileri antaa ymmärtää. En ymmärrä kuka ohjaaja haluaa tehdä tuollaista elokuvaa ja onko se oikeasti kenenkään mielestä hyvä?
No ihmiset, onko Diktaattori hyvä elokuva?
Olisikos teillä tietoa mistä löytyisi lappuhaalari shortsit? Olen niitä nyt yrittänyt metsästää jokaisesta nettikaupasta mitä keksin eikä mistään löydy sellaisia kivoja.
Ja sitten vielä pakko ilmoittaa sellanen juttu että haluun oppia tanssimaan. Nyt on jäänyt paha tapa päälle : kuolaan tanssi videoita youtubesta ja syön sipsiä ja kuvittelen itselläni yhtä hyvän vartalon. Not a chance, bitch. Alla olevan videon koreografiahan ei kovin vaikea ole, mutta jos tanssisin sitä olisin tönkkö pökkelö.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti