maanantai 18. kesäkuuta 2012

Kesäloma

Kesäloma on asia, jota odotetaan kuumeisesti koko lukuvuosi ja sitten kun se saapuu niin istutaan sormi suussa kotona ja mietitään mitä sitä sitten tekisi. Minun osaltani kesäloma ainakin on tälläinen. Työt eivät ole alkaneet, ei ole tarpeeksi lämmin auringon ottoon, ei jaksa koko aikaa kavereittenkaan kanssa olla, ei ole kotitöitä tai sitten sataa vettä. Vesisateen sattuessa istutaan koneella ja tehdään jotain aivan turhaa.

Mitä kesäloman tuhlausta! Pitäisi tehdä jotain hauskaa ja mahtavaa ja uutta ja jännittävää! Mutta mitä? Rahaa ei ole töiden puutteessa mihinkään erikoiseen ja ajokorttiakaan ei vielä ole. Koitappa siinä sitten keksiä tekemistä. Ennen vanhaan sitä keksittiin aina tekemistä eikä ikinä ollut tylsää.. Mikä meitä nykynuorisoa vaivaa?! Tulisi edes helteet!

Huoh.. Kai sitä täytyy mennä lukemaan Twilight Uusikuuta. Hih kun tuli lyhyt postaus. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti