Mitä kesäloman tuhlausta! Pitäisi tehdä jotain hauskaa ja mahtavaa ja uutta ja jännittävää! Mutta mitä? Rahaa ei ole töiden puutteessa mihinkään erikoiseen ja ajokorttiakaan ei vielä ole. Koitappa siinä sitten keksiä tekemistä. Ennen vanhaan sitä keksittiin aina tekemistä eikä ikinä ollut tylsää.. Mikä meitä nykynuorisoa vaivaa?! Tulisi edes helteet!
Huoh.. Kai sitä täytyy mennä lukemaan Twilight Uusikuuta. Hih kun tuli lyhyt postaus. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti