Mua v*tuttaa. Nimittäin teinipariskunnat ja teinit ylipäätään. Kyllä, olen itsekin teini edelleen ja joissain asioissa käyttäydyn kuin teini, mutta asiassa josta aion nyt teille puhua en ole teini. Ei kiitos.
Ajoimme äitini kanssa tänään IHQ-DAA mopoauton ohi ja sieltä pikku teinityttö heittää keskelle tietä limsapullon. Anteeksi mitä? Eikö äiti ja isä ole opettanut, ettei roskata luontoa,häh? Tästä tuli mieleeni tilanteita elämäni varrelta. Kaveri heittää kaljapullon auton ikkunasta asvaltille, koulun pihalla on tuhkakuppi, mutta silti porukka heittää tumpit maahan jne. Miksei voi kävellä siihen metrin päähän ja lait aa tumppia sinne minne se kuuluu? Miksei voi jättää pulloa autoon ja heittää sen vaikka roskikseen (jonne se ei kyllä kuulu, mutta mielummin se kuin keskelle tietä). Siis se ei vaan käy. Onko se nykyään koviksen merkki, että roskaa? Mielestäni se on lapsellista. Jos itselläni ei ole roskista lähettyvillä roska löytää tiensä taskuuni tai laukkuuni. Purkan maahan sylkemiseen syyllistyn! Tästä olen pahoillani! Anteeksi! :(
Toinen asia joka minua ärsyttää. Teinit tai ei teinit jotka seurustelevat eivätkä voi pitää näppejään irti toisesta. ARGH! Poikaystäväni ja minä emme ole ikinä olleet tarrautujia. Saatamme kulkea käsi kädessä, istua toisen kainalossa tai silloin tällöin tuikata pusu poskelle. Sitten kaveriporukassamme on pariskunta joka ei voi olla hetkeäkään irti toisestaan. En pidä siitä, että heidän kanssa ollessamme joudumme katselemaan miten he työntävät kielensä toistensa kurkkuun?
Ja sitten kaikki seksi jutut mitä kuulee heidän puhuvan. HUHHUH!! Ei kestä kuunnella. Ja se miten tämä kyseinen poika puristelee tyttöänsä perssiistä ja tisseistä keskellä kylää. Anteeksi mitä? Eikö voi edes sen aikaa pitää näpit erossa, kun ollaan julkisella paikalla ja kavereiden kanssa. Silloin, kun he ovat kahdestaan saavat aivan varmasti tarpeeksi toisistaan. Jos ei, niin älkää tulko julkisille paikoille. KIITOS!
