Haluan ylikaiken pitää blogia! Haluan saada lukijoita ja kritiikkiä johon vastata samalla mitalla ja nostaa itsetuntoaan kehuista ja kiitellä! Haluan, että ihmisiä kiinnostaisi edes jotkut asiani!
Mutta mistä täällä kuuluu kirjoittaa? Ketä kiinnostaa mitä olen tehnyt päivällä? -Ei ketään. Ketä kiinnostaa tietää, että kyllä TÄNÄÄNKIN menin kouluun kollareissa ja hupparissa ja aina samoilla kengillä? -Ei ketään. En harrasta mitään enkä tee ikinä mitään. Ei ole edes mitään niin jännää mistä voisi kertoa. Poikaystävä on, muttei meidän suhde ole mikään WOW! Ja aivan yksityisiä asioita en tänne halua kirjoitella.
Mitä te ihmiset haluatte? Ei tätäkään varmasti kukaan ikinä lue, mutta jos edes yksi kertoisi minulle mitä haluaa niin saatanpa jopa toteuttaa toiveet!
Omaan hyvät ja vahvat mielipiteet, mutta en aina osaa päättää mistä kirjoittaa. Huoh. Pitäisiköhän vain luovuttaa? Mikä siinä on niin vaikeaa? Ehkä en kehtaa kirjoittaa blogia ja kaikkea mitä haluaisin, mutta miksen kehtaisi ja mitä hävettävääkin tässä muka on, kun ei kenelläkään ole hajua kuka olen (hope so :D) pläh.
PLEASE! HELP ME! Hei vaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti