Anyway. Luettuani ensimmäisen kirjan katsoin myös elokuvan ja MIKÄ PETTYMYS. Olisin halunnut itkeä. Haluan nytkin, kun mietin miten joku elokuva voi olla niin huono. Jotenkin tämän elokuvan katsomisen jälkeen päähäni pinttyi ajatus myös siitä, että kirja olisi huono. Olen haukkunut Twilightia pitkin maita ja mantuja. MUTTA nyt kesäloman aiheuttaman tylsyyden takia avasin kirjan jälleen ja WOW! Olen lukenut vain suunnillee sata sivua ja silti olen itkenyt jo kerran ja hymyillyt satoja kertoja.
Edwardin ja Bellan yhdessäolo ei ole kirjassa niin ahdistavaa ja naurettavan kivuliasta kuin elokuvassa. En kestä katsoa kun he suutelevat ja Edward näyttää siltä, että oksentaisi pian. JOOJOO TIEDÄN! Edward ei voi sietää Bellan hajua kunnolla ja päläpälä, mutta pliis! rajansa kaikella. Ja toinen epäkohta joka raivostuttaa ehkä eniten on se miten kirjassa kehutaan Edwardin komeutta ja muuta, mutta hei mun mielipide on, että Ed on ihan ku kuka vaan eikä mikään silmään pistävän kaunis. Bellakaan ei ole niin väkinäinen ihminen kirjassa. AH!
Kello on noin sata mutta silti aion lukea Twilightia ja mennä huomenna ihmisten ilmoille silmät ristissä. Good night people!
Bruil?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti