Mutta kumminkin oli mulla sitten asiaakin. Kaikki varmasti tiedätte Kristalin siis tämän uuden "pop-tähden"? Siis ihan oikeesti, mistä tämä nainen tuli ja mitä se tekee täällä ja miksi Uniikki tekee tommosen kanssa biisin? Lähtikö kaikki oikeesti vain Saunalahden mainoksesta? Aivan mahtava mainoskikka kyllä ollut, koska biisistähän on tullut hitti. Kristal ei kyllä todellisuudessa osaa varmaan laulaa, kun keikallakaan ei itse ilmeisesti laula. Älkää nyt tulko mitään raivoomaan, että KRISTAL LAULAA OIKEEESTIIIII!!!!!!!, koska siltikään mun mielestä eeeei laula keikoilla itse vaan playbackkinä. Aivan sama sinänsä, mutta kuulostaa toooodella huonolta kun Uniikki vetää miten vetää ja Kristal on "täydellinen", mutta kuunnelkaas tätä live versioo ja kohtaa missä Kristal huutaa "RAHAA PALAA!" Eiiii kuullosta hyvältä. Anteeksi fanit :(
torstai 4. lokakuuta 2012
oon ihan päädys, aivan naamat.
Kuumotus päällä, sillä viikonloppuna on tarkoitus mennä tyttöjen kanssa vähän bilettämään. Ufo shotti pullo huutelee nimeeni vieressä. Siitä on aikaa kun oon viimeks ollu pitämässä hauskaa ja vielä näin loistavalla porukalla. En malttais millään mennä nukkumaankaan! Vaikka huomenna pitää herätä suht aikasin töihin.
Mutta kumminkin oli mulla sitten asiaakin. Kaikki varmasti tiedätte Kristalin siis tämän uuden "pop-tähden"? Siis ihan oikeesti, mistä tämä nainen tuli ja mitä se tekee täällä ja miksi Uniikki tekee tommosen kanssa biisin? Lähtikö kaikki oikeesti vain Saunalahden mainoksesta? Aivan mahtava mainoskikka kyllä ollut, koska biisistähän on tullut hitti. Kristal ei kyllä todellisuudessa osaa varmaan laulaa, kun keikallakaan ei itse ilmeisesti laula. Älkää nyt tulko mitään raivoomaan, että KRISTAL LAULAA OIKEEESTIIIII!!!!!!!, koska siltikään mun mielestä eeeei laula keikoilla itse vaan playbackkinä. Aivan sama sinänsä, mutta kuulostaa toooodella huonolta kun Uniikki vetää miten vetää ja Kristal on "täydellinen", mutta kuunnelkaas tätä live versioo ja kohtaa missä Kristal huutaa "RAHAA PALAA!" Eiiii kuullosta hyvältä. Anteeksi fanit :(
Mutta kumminkin oli mulla sitten asiaakin. Kaikki varmasti tiedätte Kristalin siis tämän uuden "pop-tähden"? Siis ihan oikeesti, mistä tämä nainen tuli ja mitä se tekee täällä ja miksi Uniikki tekee tommosen kanssa biisin? Lähtikö kaikki oikeesti vain Saunalahden mainoksesta? Aivan mahtava mainoskikka kyllä ollut, koska biisistähän on tullut hitti. Kristal ei kyllä todellisuudessa osaa varmaan laulaa, kun keikallakaan ei itse ilmeisesti laula. Älkää nyt tulko mitään raivoomaan, että KRISTAL LAULAA OIKEEESTIIIII!!!!!!!, koska siltikään mun mielestä eeeei laula keikoilla itse vaan playbackkinä. Aivan sama sinänsä, mutta kuulostaa toooodella huonolta kun Uniikki vetää miten vetää ja Kristal on "täydellinen", mutta kuunnelkaas tätä live versioo ja kohtaa missä Kristal huutaa "RAHAA PALAA!" Eiiii kuullosta hyvältä. Anteeksi fanit :(
tiistai 2. lokakuuta 2012
kaikki ei mene niinkuin elokuvissa.
Tänään siis vähän synkemmällä meiningillä millä viimeksi kirjoitin. Kaikennäköstä ylläriä on tullut eteen ja ne ei oo ollu positiivisia. Ehkä otan kaikki asiat liian vakavasti, mutta onko se nyt välttämättä niin paha? Ainakin mietin asioita läpi moneen kertaan.
Yritän taas muuttaa toisen ihmisen takia sitä mitä oikeasti itse olen. Onko se väärin? Teenkö väärin kun yritän miellyttää muita? Tätä kautta kuitenki estän itseäni sattumasta enempää. Enpä tiedä onko tämä taas vain jotain typerää ja lapsellista angstia. On varmaankin. Täytyy mennä nukkumaan niin aamulla kaikki näyttää taas valoisammalta.
Yritän taas muuttaa toisen ihmisen takia sitä mitä oikeasti itse olen. Onko se väärin? Teenkö väärin kun yritän miellyttää muita? Tätä kautta kuitenki estän itseäni sattumasta enempää. Enpä tiedä onko tämä taas vain jotain typerää ja lapsellista angstia. On varmaankin. Täytyy mennä nukkumaan niin aamulla kaikki näyttää taas valoisammalta.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)