Haaa! Arvatkaas mitä! Mullapas on huomenna vapaa päivä töistä! Olin suunnitellut kaikkea ihanaa auringonpalvontaa ja karkkia ja limsaa + muuta kivaa tekemistä ystäväni kanssa kunnes muistin, että kyseinen henkilö poistuu paikkakunnalta. Kaikki muut kaveri ja poikaystävä on töissä eli joudun ilmeisesti tyytymään omaan seuraani. Voisin leiriytyä arinkoon kera Twilight Epäilyksen.
Olen suunnitellut, että voisin lukea parit Torey Haydenin kirjat taas. Aivan mahtavia tosi tapahtumia! Kaikki yhtä koskettavia. Ensimmäinen Haydenin kirjoittama kirja, jonka luin oli nukkelapsi ja tajusin heti, että vihdoin löysin kirjailijan joka kirjoittaa kirjoja joita minä kaipaan. Koskettavia, surullisia ja toivoa antavia.
Kyllä Hayden on minut pettänytkin. Kirja Viattomat oli aivan täysi fiasko. Tämähän on siis vain minun mielipiteeni! Viattomat ei ole Haydenin tyylistä kirjoitusta, sillä tässä kirjassa Hayden ei kerro itsestään tai lapsista joita on parantanut vaan on keksinyt täysin uuden ja todettoman tarinan. En pitänyt tästä yhtään, vaikka syynä voi olla sekin, että odotin tavanomaista Haydenia ja nyt sainkin aivan erilaista mitä osasin odottaa.
Voisi lukea joko Häkkipojan, nukkelapsen tai tiikerin lapsen!
Oletteko itse lukeneet Haydenin kirjoja ja mitä mieltä olette olleet? :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti