perjantai 28. syyskuuta 2012

oh my god, i think i'm in love!





Tähän väliin on pakko kertoa yksi aika hauskakin tapahtuma kahdeksannelta luokalta, kun olin Nirvana fani henkeen ja vereen. Siinä hehkutin ystävälleni kuinka ihana Kurt Cobain on ja ystäväni tokaisee ja kysyy silmät kirkkaina: "Meinaaks sä mennä kattoo niitte keikkaa ku oot iso?" (tästä tapahtumasta on siis jotain viitisen vuotta aikaa). Katsoin monttu auki ja silmät lautasen kokoisena ystävääni ja hän kysyi "Mitäh??". Niinpä kerroin hänelle tarinan ja ystävä meni hieman mykäksi ja kommentoi vaan "Aijaa.." Mielestäni Kurt Cobainin tietäminen on yleistietoa. Tai sitten olen vain väärässä. Noh ei sen niin väliä ole! Olipa vain hauska tilanne.

Mutta nyt löysin rakkauden Nirvanaan ja Cobainiin uudelleen. Ah. FEELS GOOD!


maanantai 17. syyskuuta 2012

I wanna tell something about myself.

Submitted by rastamooni
]]>




and it feels so good!


i still don't have any eating disorder




but it isn't so easy.

My sweaters :D




especially in relationships

Suggested by thebeautyofautumn, queerspawn4life and horansfavoritemofo
<3 miss you.

Suggested by missversatility, boss-liketendencies, healthjoylovepeace, youdontknowyouthewayido and fearless-0ne

Doesn&#8217;t really fit with the andthatswhoiam posts, but still.


House is soooooo handsome!

Suggested by claudislove



Suggested by kelseyneapetung

Suggested by themissde3, artalias and anonymous.


for over 2 years!

Suggested by Anonymous.
i know, i know, it's stupid..

hiphei! jos jaksoit katsoa kaikki niin pointsit sulle!

tiistai 11. syyskuuta 2012

Tie pohjoiseen

Kerroin kaverille, että menen katsomaan kyseisen elokuvan ja vastaus oli "Älä mene! Se on ihan paska!!". Ja toiselle, kun kerroin vastaus oli "Sehä on suomalainen? Miks semmosen paskan meet kattoo?". Menin katsomaan, koska mielestäni jotkut suomalaiset elokuvat ovat älyttömän hyviä. Anteeksi nyt vain jos olen nuorisoa ja ajattelen näin.

Elokuvan alussa Samppa plimputtaa konsertissaan pianoa. Ja kauan. Ajattelin jo, että ei voi olla totta onks tää elokuva tämmönen!? Mutta huonon ja hitaan lähdön jälkeen elokuva alkoi rullaamaan. En tiennyt entisestään elokuvasta muuta kuin sen, että se kertoo isästä ja pojasta, mutta silti juoni ei jäänyt selväksi.

Kyyneleitä vuodattava Samppa sai sydämeni sulamaan. Ja muutenkin sitä katselin koko elokuvan. Samuli veti tapansa mukaan hyvän ja tasaisen esityksen. En pitänyt Samulin virallisesta osasta tässä elokuvassa ja tarkoitan niitä kohtia missä hän soittaa pianoa ja on niin sivistynyt, sillä tälläistä Edelmann ei niin luontevasti näyttele.

Loiri, Loiri... Ällöttävä ja oksettava, mutta hulvattoman hauska ja hyvä näyttelijä. Tai oikeastaan en ole osannut ikinä päättää onko Loiri todella hyvä vai todella huono näyttelijä. Suuri miinus siitä, että Loirin laulaessa elokuvassa suu ja ääni tuli aivan eri aikaan! On periaatteessa aivan sama mitä Loiri sanoo niin alkaa naurattaa.

Kokonaisuudessaan hyvä elokuva, mutta suomalaiseen tapaan niitä tylsiä ja pitkitettyjä kohtauksia löytyy. Suomalaista huumoria ja mustaa huumoria pullollaan oleva elokuva ei siis sovi kaikille, mutta uskollisena Edelmann fanina pidin elokuvasta paljon ja nauroin paljon. Suosittelen suomalaisten elokuvien ystäville!

ps. mitä ihmettä?!?!?!? Samppa ei ollut alasti!



maanantai 10. syyskuuta 2012

Samppaa kattoo huomenna!

Huomenna oltaisiin äidin kanssa menossa elokuviin katsomaan Tie Pohjoiseen elokuva ja vähän pelottaa millainen mahtaa olla? On kuultu niin ristiriitaisia mielipiteitä. Vanhemmat ihmiset kehuvat ja nuoriso haukkuu. Uskoisin kyllä, että pidän elokuvasta sillä näytteleehän siinä iki-ihana Samppa!! Tiedän, tiedän, olen 17-vuotias eikä minun kuulu pitää Samulista, mutta se nyt vaan on ihana. Varsinkin Minä ja Morrison elokuvassa! Ah! Aivan ihana ja komea! Perus suomalainen mies. <3 Olettekos te muut huomanneet että melkeinpä jokaisessa elokuvassa Edelmann hyppii munasillaan? Rööperissä ei taida munat vilahtaa, mutta muuten kyllä olen aina nähnyt. Mikä siinäkin mahtaa olla?

Sitten kaveri oli linkittänyt tänään tälläisen videon faceen ja oli aivan pakko linkittää se eteenpäin. Itku oli lähellä mullakin! Aivan ihana ja hellyyttävä juttu!

http://www.nettiapaja.net/videot/poika-ja-leluapina/?fb_comment_id=fbc_179234892212782_510337_179239795545625#f27939ea54