Tähän väliin on pakko kertoa yksi aika hauskakin tapahtuma kahdeksannelta luokalta, kun olin Nirvana fani henkeen ja vereen. Siinä hehkutin ystävälleni kuinka ihana Kurt Cobain on ja ystäväni tokaisee ja kysyy silmät kirkkaina: "Meinaaks sä mennä kattoo niitte keikkaa ku oot iso?" (tästä tapahtumasta on siis jotain viitisen vuotta aikaa). Katsoin monttu auki ja silmät lautasen kokoisena ystävääni ja hän kysyi "Mitäh??". Niinpä kerroin hänelle tarinan ja ystävä meni hieman mykäksi ja kommentoi vaan "Aijaa.." Mielestäni Kurt Cobainin tietäminen on yleistietoa. Tai sitten olen vain väärässä. Noh ei sen niin väliä ole! Olipa vain hauska tilanne.
Mutta nyt löysin rakkauden Nirvanaan ja Cobainiin uudelleen. Ah. FEELS GOOD!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti