Huomenna oltaisiin äidin kanssa menossa elokuviin katsomaan Tie Pohjoiseen elokuva ja vähän pelottaa millainen mahtaa olla? On kuultu niin ristiriitaisia mielipiteitä. Vanhemmat ihmiset kehuvat ja nuoriso haukkuu. Uskoisin kyllä, että pidän elokuvasta sillä näytteleehän siinä iki-ihana Samppa!! Tiedän, tiedän, olen 17-vuotias eikä minun kuulu pitää Samulista, mutta se nyt vaan on ihana. Varsinkin Minä ja Morrison elokuvassa! Ah! Aivan ihana ja komea! Perus suomalainen mies. <3 Olettekos te muut huomanneet että melkeinpä jokaisessa elokuvassa Edelmann hyppii munasillaan? Rööperissä ei taida munat vilahtaa, mutta muuten kyllä olen aina nähnyt. Mikä siinäkin mahtaa olla?
Sitten kaveri oli linkittänyt tänään tälläisen videon faceen ja oli aivan pakko linkittää se eteenpäin. Itku oli lähellä mullakin! Aivan ihana ja hellyyttävä juttu!
http://www.nettiapaja.net/videot/poika-ja-leluapina/?fb_comment_id=fbc_179234892212782_510337_179239795545625#f27939ea54
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti