tiistai 2. lokakuuta 2012

kaikki ei mene niinkuin elokuvissa.

Tänään siis vähän synkemmällä meiningillä millä viimeksi kirjoitin. Kaikennäköstä ylläriä on tullut eteen ja ne ei oo ollu positiivisia. Ehkä otan kaikki asiat liian vakavasti, mutta onko se nyt välttämättä niin paha? Ainakin mietin asioita läpi moneen kertaan.

Yritän taas muuttaa toisen ihmisen takia sitä mitä oikeasti itse olen. Onko se väärin? Teenkö väärin kun yritän miellyttää muita? Tätä kautta kuitenki estän itseäni sattumasta enempää. Enpä tiedä onko tämä taas vain jotain typerää ja lapsellista angstia. On varmaankin. Täytyy mennä nukkumaan niin aamulla kaikki näyttää taas valoisammalta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti