sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Dear Santa..

Vasten kaikkia mahdollisia "vihaan muotia ja muotiblogeja" nyt teen itse "muoti"bloggauksen jossa kerron mitä vaatteita haluan ostaa nyt heti. Pari näistä on jo joulupukin listalla ja tulossa. Kiitos ihanan poikaystäväni ja äipän! Mutta siis tästä se lähtee!














Ginatricot                                                                                  





Cubus (onko kellään tietoa millaiset nää skinny collegehousut on?)




         














Ginatricot. En tiiä kehtaisinko ikinä pitää.                                        
                                                                                   
     


Gina                                                                                         




    
















Ginatricot. En osaa vrm käyttää tota mut jännä näköne.                   Vila


En jaksa enää ladata noita kuvia! Eikös ollut tärkeä kirjoitus? Asettelu meni päin mäntyä enkä JAKSA ENÄÄ. Oli muuten ensimmäinen ja viiminen kerta ku teen tämmöstä! :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti